2016春遊首爾

我曾經說過,每年要去一個從未去過的地方旅行;我曾經以為,這是我一個人的事,我曾經幻想,這會變成兩個人的事。
呵呵,這已經變成了兩個人的事,是我和他的事,是我們的事。
2015年,我們去了紐西蘭南島,他去過,我未去過。
2016年,我們去了韓國首爾,我去過,他未去過。

繼續貫徹窮遊風格,往首爾出發。
帶著兩張廉航機票,背著一個背包一個小行李箱,寄倉行李也沒有買就起行了。

2016年4月23日,星期六,21:50開始。
坐夜機/凌晨機好累人,尤其對於在飛機上睡不著覺的人來說,是種折磨。
不過平機票喎,邊有得你揀,一係買貴啲坐好啲,如果唔係咪買平啲坐得冇咁好囉,況且現在都捱唔到老左點算喎。
如果可以,我想去不用坐飛機的旅行。
嘩,冇寄倉行李好爽,過完關就走得,剛剛好趕上03:20那趟機場巴士。
好快,不用一小時就到左Seoul Station,深夜的首爾帶一絲絲涼意,步行到附近的Siloam汗蒸幕。
在汗蒸幕寄宿一宵已變成不少香港人坐凌晨機的活動,這大概是每個看過韓劇的人都會幻想的事吧。
我地兩個都第一次去傻下傻下唔知要點做,在此happy share要點做:
咁就緊係要俾錢先啦哈哈。分兩個不同時段,05:00-20:00係平啲,20:00-05:00就會貴幾千韓圜。呢個時候,佢會俾套衫你,感覺都算幾乾淨。
之後男女各自入更衣室,入到去除鞋放入locker,拎條鎖匙俾個阿豬媽/阿扎思,佢就會俾個放衫既locker匙你,如果有行李箱的話也不用擔心,另外會有個大locker俾你。
今次去的Siloam有五層,每層都有不同主題不同溫度的汗蒸幕,其實都只不過係訓係啲石上面,但係都幾過癮既。
一樓亦有飯堂,24小時開放,價錢中等,野食都幾好味,份量也不會太少,推介/必飲甜米露(♥♥眼)。

去左弘大,上一次來弘大還未算是旅遊熱點,但現在愈來愈多人會去弘大逛街了。
我們的目的卻比較特別 — 剪頭髮 ^_^
綱上看到人說在首爾理個髮好抵,百零蚊,仲有野飲添。
我地今次去個間叫Bay by HeoSeulGi,橙色既招牌外貌好搶眼。
入到去就好好招呼,坐低飲下野先,有咖啡,有罐裝飲品,任君選擇。
嘩,有兩個人幫手吹頭,頓時有種大少大小姐的感覺。
剪頭髮剪得好細心,可能係因為我要one-length,髮型師左對右對,務求剪到齊晒。
至於溝通嘛,好簡單好簡單的英文還是可以的,不過最好就揾定張相,等佢地知你大概想要咩髮型,咁剪完先唔會喊咁口。
剪完又會幫你吹個靚頭,想好似韓妹咁外耗內捲一樣得,男既就會幫你gel個韓仔頭。
地址:독막로 19길 42-3 1층, Seo gang dong, Mapo-gu, Seoul, South Korea

北村韓屋村/景福宮
Some touristy thing, some historical thing.
韓屋村,再也不是古代的韓屋了,全都翻新過了。
那木門,那石牆,那屋簷,那庭院,那風景,我和他。
感覺不應該推廣作景點,畢竟仍然有人住在部分韓屋,旅客始終會打擾到當地居民。
地方很大,隨便走走,靜靜留影,太陽很曬,雙腳已跛。
有時候,很多時候,我會想,旅遊業與當地人生活之間的平衡。到底,這兩者之間是否只能取其一?好矛盾,如果我是旅人,我會想看到更多風景,想感受當地風土人情;如果我是市民,我只想如常地生活,不希望受到一絲打擾。去旅行時,如何才能不影響當地人民生活,不影響當地文化,是一大旅行學問。
至於景福宮,比起北京故宮,差得遠了。一大片空地,走到最入,還叫有啲野睇,一個好似後花園的地方,好大個池塘,不過也就這樣而已,沒啥特別的。可去可不去,自己決定啦。

江南
漢江以南,只是相隔一條漢江,已經看得出分別了。
江南是有錢人區,街上極少攤檔,幾乎是沒有;一路上可以看得好多整形醫院,真是多得誇張;而且隨處可見外國車如Audi、寶馬,而非韓國車如Hyundai或KIA。人也不多,比起旅客聚腳點如明洞,這裡多了一份謐靜。
今次去江南的目的是要和他的中學好友敍敍舊,沒甚麼景點,純粹走走,看看不一樣的首爾。
我們去了一家酒屋,因為大家也不是太餓,就隨便點了個蒸豬肉來送酒。
點的是傳統米酒Makgeolli,春、夏、秋、冬四款是根據不同酒精濃度來分的,由春到冬,由淡到濃。為何最淡就名為春,最濃就名為冬呢?好似係因為春天發酵期最短,而冬天發酵期最長,好似係咁。
有點像燒肉的吃法,夾一片豬肉,點啲醬,再用塊生菜包住黎食,yummy yummy。


三人都喝得興起,乾了兩大jar Makgeolli,韓國人杯酒通常唔會自己斟,朋友之間會幫對方斟,後輩就幫長輩斟,女仔就擰開少少飲。
韓仔仲教我地心心手勢,右邊有種詭異的搞笑感覺。

夜幕落下,微醺的走在江南街頭,緊係要去便利店買啲醒腦提神飲品喇。
咪睇佢細細支,都幾貴架,有分男仔同女仔,但味道其實分別不大。
暗暗幻想左好耐既浪漫情節又出現喇,有乜溫暖得過兩個人圍著一條頸巾啊。

Auntie Anne’s
必食﹗﹗﹗雖然唔係韓國野,雖然係美國佬野,但係佢地既pretzel好好味,好味到要尖叫。
以前香港也有的,以前我和好友經常去食,可是有一天它在香港絕跡了……
在韓國特登去食,瘋狂去食,數數手指,幾日食左三次,好滿足。
除左pretzel(sweet almond超好食),仲有pretzel dog(Mr. Chung非常nike),佢既自家制lemonade亦是一流。
可唔可以返黎香港開鋪啊?或者係Sydney開都得架……總結是,其實我真係好鍾意食Auntie Anne’s。

八色烤肉

最後一日,最後一頓晚飯,當然要食啲正野喇。八色烤肉之所以咁出名,係因為呢度有八種唔同醃料醃過的五花肉,包括人蔘、紅酒、松葉、大蒜、香草、咖哩、大醬和辣椒醬。由人蔘開始食,最後係辣椒醬,店員會幫你燒埋剪埋架喇,仲有啲配菜如泡菜芽菜等等,而包住肉食既菜都有幾種,仲要係任添的。我地叫左個600g餐,仲有個少啲既400g,其實夠架喇,我呢啲健康L是舉手舉腳贊成食七成飽既﹗好 抵 食 ,食到肚皮撐開都係二百零蚊港紙咋。總店在新村,去開弘大、梨大既都可以去試下架。

來過韓國的人應該都知道,用T-Money(即係八達通)搭地鐵無論搭幾多個站,都係咁多錢架,我地為左省那小小的看似微不足道的車馬費,行左好多好多路,晚晚都嗌晒救命,不過都可以當係消耗下行到邊食到邊既卡路里既。

在下榻的酒店附近發現了我們的食堂﹒—kimbap天國,原來係連鎖既,賣的是一般韓式食物,kimbap,bibimbap,湯啊飯啊咁,正常價位,好多local大叔去食架。

2016年4月27日,星期三,12:55結束。原定是這樣的,不過大頭蝦又淡定的我們錯失了check-in時間,最後憑著手上剩餘的少少錢,在仁川機場流連了一整天,就黎行晒成個機場咁濟,直到晚上坐飛機返香港。

十個月,四個地方,不知道我們的下一站會是哪裡呢?

2 thoughts on “2016春遊首爾

Leave a Reply

