突然又已一年 從2016到2017

時光飛逝,眨眼又到2017年。
2016年,有大半時間都在澳洲,來working holiday也過了一半。
工作也就這樣吧,能糊口就好,老實說反正我也沒事業心,呵呵。
當初帶著很多未知來到了雪梨,短短半年已經做過四份工(其實我都唔想成日轉工架大佬)。
第一份工待遇不錯,又近屋企,車錢都慳返。
揾到既錢夠交租食飯囉,仲買左我人生第一部真正屬於自己既電腦,自問都幾叻女架喇。
九月到十一月中都幾可憐,份工唔係好穩定,即係收入唔係好穩定,真係頭都痕埋。
不過之後因為周圍都請Christmas casuals,幸運地揾到份日日都有工開既工。
於是,我的第三份工就係Dan Murphy’s既call centre做customer service,係喇,即係成日俾人鬧個啲,狗屎垃圾明明唔關自己事都要熬鬧,係咁sa冧,不過好搞笑,有時啲人會話:「我知唔關你事。」跟著繼續鬧。
不過一路俾人鬧,都一路學到幾多野既。
最好笑既應該是我宜家知道Tooheys係澳洲啤酒囉, 本身已經好少飲酒,又唔係係澳洲大既我,鬼識Tooheys咩。叫你串黎聽下姐,唔使鬧人既。
現在識多左好多酒(不過依然很少飲酒喔),紅白烈啤酒都識少少咁囉,覺得自己既知識又增長左。
第二樣學到既野,就係識多左好多澳洲既suburb,遠至WA和SA,跟住QLD,到比較近既VIC和NSW,以前一丁點兒概念都冇,聽得多好似好熟悉咁。
第三應該就係聽野既能力大大提升左,以前每次考listening都考得幾好,諗住自己listening好勁喇(點解可以咁唔知醜),但原來真係好唔同,有時真係佢講完一大輛都唔知佢up緊乜9。
講英文都好似大膽左咁,是但喇,我又冇係外國讀過書,講英文係有香港accent架喇。難聽係難聽左少少既,但其實自己接受左,也就好了。
因為十二月可以算是最忙碌的季節,各大商人都係靠住呢個時間賺錢的,於是有幸地得到我第四份工— 超市收銀員。
星期日返工真係好爽,因為會有1.5倍工資,係香港,加班已是平常事,週末上班係唔會有得補水的。

工作以外,最大進步應該是廚藝吧(沾沾緊)。
日日煮飯,雖然只是家常便飯,係人都整到。
偶爾還是會搞場大龍凰,整下香港有呢度冇既莎莉蛋糕,整下久不久就會心思思想食既芒果糯米飯,整下止香港飲茶癮的糯米雞,整下蛋撻,整下roasted beef,最新傑作是今晚既葡國雞。
剛剛先過左既聖誕節,過得好似只有在電影裏才看到那樣的,在外國,這大概是正常的吧。
鄉下妹的我卻覺得好夢幻,屋企的一角坐著一大棵聖誕樹,晚餐是烤雞啊,羊架啊等等,又是紅酒白酒的。
如果可以,想找個聖誕讓全家都來過節。

在這裡,試了很多自己發夢都冇諗過會做的事,也算是踏出了自己的comfort zone吧。
2017年,希望可以做回自己熟悉的事,讓四年學習得來的沒有白費。
2017年,希望可以養回做運動的習慣,十分想念那個天天精力充沛的自己。(hash tag去掉肉肉)
2017年,希望家人朋友個個身體健康,有空來找我玩喔。

Missing everyone,

chiara-sign

Leave a Reply

