1月14日 賣雞蛋仔有感

今天可以算是個大日子,籌備良久的雞蛋仔生意終於要開始了。
因為太鐘意食雞蛋仔,所以想賣雞蛋仔,諗住有得做啵。
從選購雞蛋仔機和其他工具;到鑽研食譜;試了又試,整了又整,食完再食(到宜家我已經唔想再食了haha);中間怠慢了好一陣子,因為找場地找得有點沮喪,重新出發後買裝飾,到各個細節都希望做到最好(我知係行左少少既,但又真係事實喎)。
這個星期一直最後衝刺,四周出沒尋寶,到前幾日再整下啲雞蛋仔,大檸樂喇。
因為一路以來只係用死一部機,另一部擺埋一邊完全冇掂過,臨開檔先驚覺部機好似靚耳筒要煲下啲聲先會靚咁,要用得多先會整到靚仔既雞蛋仔出黎。
完 全 冇 諗 過 會 係 咁,兩日狂整了快要一百底雞蛋仔(好似誇張左少少,但應該都有五六十底),終於見到啲曙光。
尋晚準備到凌晨三點多才彈去訓,今朝五點鬧鐘響即刻彈起身,再整今日要準備要賣光光的90底雞蛋仔漿,再去拎租返黎既貨車,再搬晒成間屋出去(由canopy,到雞蛋仔機,風扇2大把,blah blah blah…下刪雜項數百樣),途中仲要遇到好多「難題」。
1. 因為現實問題,我要揸住部hi-ace貨車,鍾小薯要揸返自己架車,一開車就講左一連串嚇死,見到油箱箭嘴below empty,心諗我已經唔熟澳洲啲路架喇,都係諗住安全無恙咁車啲野去個market姐,咁玩野啊大佬。去左幾個油站都冇LGP喎仲要﹗好彩同車主溝通後發現原來個標版是壞的,純屬虛驚一場。
2. 因為搬晒幾千樣野上車用左超級耐,加上周圍揾油入既關係,我地去到個market個陣,人人已經set up緊,我地遲到就黎連個檔都冇埋(如果8:30都no show,個位就會俾左後備名單既人,好彩8:15去到)。但亦因為遲左,要我自己揸住架大牛龜去泊車,千辛萬苦揾到地方泊車,但我泊到一pat屎咁。扭極條駄都唔對路,仲愈扭愈埋隔離架車度,最後就咁(下圖)停低左架車9衝返個market度幫手set up。
img_6509
3. 個Market其實呢就十點正式開始,但九點幾已經開始有人行黎行去,負責整雞蛋仔既鍾小薯發覺整唔到雞蛋仔﹗好大鑊﹗用晒新舊兩部機,試左幾底都冇一底係成功既,係佢超級緊急,而我簡直就想喊係個陣,我仲要懶冷靜咁一邊安慰鍾小薯,一邊抹下部機搽下啲油,希望奇蹟出現。
4. 好喇,整到靚仔既雞蛋仔喇,但一個幫襯既人都冇,拍烏蠅左成個鐘。終於係十一點賣左我地第一底雞蛋仔,yeahhhhh係講廣東話既一對情侶,不過佢地話自己唔係香港人喎haha。賣出左第一底雞蛋仔叫做鬆左一口氣,亦都成功賣左我地既自制凍檸茶。

講完啲諗起都覺得好似坐緊過山車既野,就講下啲好野先。
1. 我同鐘小薯其實都好滿意我地個檔既擺設,係我地想要既感覺,有種小清新。
2. 到下午有兩底都整得唔成功,諗住再整過俾個客人,不過可愛的客人並沒有介意,照單全收,好滾動啊啊啊。
3. 有啲未見過唔知雞蛋仔係乜東東既人來幫襯我地,覺得有點達到了當初想將雞蛋仔介紹俾澳洲鬼佬既意念,亦都有人係掛住雞蛋仔既味道,來我們這裡尋找。
4. 最後其實我地倆個都偷偷留意到,經過我地個檔見到我地product相,都會嘴角上揚,雖然冇買,但都幾有滿足感既。

今天是漫長的一日,總算開左第一次檔,咁係有啲甩漏既,希望下個星期會更好。
不過總算真真正正體會到賺錢有幾咁辛苦,真係好L攰。訓喇,早抖(已起身17小時)。
img_6517

Sweet dream,
chiara sign

Leave a Reply

