eggie eggie擺檔點滴

今日是eggie eggie第二日開工,有個好開始,因為尋晚十二點就有得去訓覺。
不過尋晚臨訓之前先記得要check stall no.,睇完即刻有啲訓唔著,事關我地上個星期係F26(F代表food area),但今次去左A,好奇怪,點解我地寧寧捨捨係第二度既呢?
今朝又是五點鬧鐘響馬上彈起身,搞掂晒啲雞蛋仔漿就去拎租車。
原先係租返上次個架,前兩日先通知我地架車要入廠維修(一早應該要喇,舊到咁 :p),好彩租得切第二架。
aiyaaaaaa,個天對我好少少得唔得啊?架車撻著左行左兩步engine就自動熄左,嚇L死人,好彩試左幾次架車又郁得姐。
今次未夠八點就去到,可以放心晒。停低架車即刻衝左去問點解我地會係A而唔係F,佢話我地今次個位對住條街,除左可以做行market既人既生意,仲有機會有啲就咁經過既人會幫襯我地,聽落好似幾好咁喎。
好順利咁泊低架車再返去幫手開檔,今次泊得唔錯吧hohoho(見下圖,我在右邊)。
img_6662

九點幾就有第一個小客人,就係對面賣silk eye mask個檔主既女,佢試食左一粒雞蛋仔就好乖咁帶埋媽媽過黎買(奸計得逞hehe)。媽媽見到係甜野,問佢:「do you want this for breakfast, or may be in the afternoon?」,小妹妹好可愛好靦腆咁點點頭,之後佢超開心咁拎住我地杯雞蛋仔雪糕做早餐,食到lam lam脷。

十點半我們的朋友帶埋媽媽來撐場,一人拎住一杯,係度傾下計,姨姨都話:「真係幾好食喎。」嗱,我地唔係得個樣架,雞蛋仔好好食架。唔知係咪因為咁,來買的人一浪接一浪,十一點零已經賣左上個星期成日既數目,亦都可能關位置事既。

看來我們的eggie eggie都係受小朋友歡迎啲,因為我好深刻既都係小朋友居多。有個韓國妹妹,我好好好記得,佢上個星期黎買過,當時佢俾左$9.95我,同佢講仲爭五仙,不過因為言語不通,我地就就咁收左佢$9.95。估唔到,真係估唔到,今個禮拜見到佢﹗﹗﹗好滾動啊,我們的第一個回頭客是個小妹妹,我會記住的。希望黎食過的人都會記得我們,會再回來。

跟住係一對姊弟,佢地同爸爸媽媽黎食野,岩岩行入個market就見到我地個檔,試食左都大讚好好味,簡直係見到佢地雙眼發光(一點都沒誇張喔),佢地話食完lunch出返黎買當飯後甜品。過左好耐,以為佢地唔會返黎,點知就見到個小男孩同佢阿爸,心諗yesssssss﹗點知佢地企左好耐,應該係等埋家姐同阿媽,轉過頭發覺佢地已經消失左,已經同鍾小薯講ohhhhhhhhh…不過佢地最終又出現返,我地偷聽到原來個阿爸話個仔食唔晒個lunch宜家又走黎話要食dessert,that’s the problem,不過天下邊有父母唔錫自己仔女架,佢地緊係買左喇hehe。拎到之後仲話oh my god,勁興奮咁影相。見到佢地咁樣,頓時有種咁辛苦都係值得的感覺。

有個講廣東話既家庭,仔仔試食左之後鍾意食,爸爸媽媽就買左一底淨雞蛋仔走雪糕走toppings既俾佢食。我真係好多謝每個黎買我地eggie eggie既講廣東話既人,係香港地,雞蛋仔唔係一樣貴野,但係澳洲,我地做唔到香港既價錢,我地賣$8,甚至$10,兌返港紙係好L貴。講開又講,記得有個ABC女仔,應該都係香港background,試食左之後就買左一底。我仲偷聽到佢同佢朋友話要返香港,haha好開心佢可以係呢度揾到香港的味道,亦都好開心我地整到香港的味道。

一日下來,生意比上星期好,但計完條數,仲未為到本。下個星期加加油,我相信好東西會有人欣賞的。在此衷心銘謝鍾小薯陪我追夢,當初就因為我說過想賣雞蛋仔,就跟我說可以,和我一起準備很多很多東西,給了很多很多意見,現在還和我一起每個星期六晨咁早5點起身,做足一日。

Chur左成日,緊係要去Chur burger食個漢堡包先喇,正。

img_6689

明天要上班努力賺錢,晚安喇。

chiara-sign

 

Leave a Reply

